Kisah fantasi seram Nenek Bongkok Tiga buka tirai 2023 untuk Viu Malaysia

0 Comments
Kisah fantasi seram Nenek Bongkok Tiga buka tirai 2023 untuk Viu Malaysia

Pelakon akan menjalani sesi jelajah bagi mempromosi siri ini , termasuk ke Kuantan , Johor Bahru dan Jakarta , Indonesia.


Viu membuka tirai 2023 dengan siri Viu Original terbaru berjudul Nenek Bongkok Tiga menampilkan pelakon pelakon berbakat yang diarahkan oleh pengarah terkenal , Datuk Yusry Abdul Halim , selepas kejayaan besar beliau dalam siri Seribu Nina dan She Was Pretty pada tahun 2022 , Nenek Bongkok Tiga akan menjadi siri Viu Original pertama dengan siri jelajah di dua negara.


Selepas tayangan perdana di Kuala Lumpur pada hari ini , para pelakon siri ini akan ke Kuantan pada 10 Februari , Johor Bahru pada 17 Februari dan Jakarta pada 8 Mac . Setiap lokasi akan mengadakan sesi tayangan perdana , pemberian hadiah dan peraduan media sosial yang menawarkan peluang kepada peserta untuk memenangi baucar Prism + TV bernilai RM3,299 . Maklumat lanjut mengenai acara - acara ini akan diumumkan di akaun media sosial Viu Malaysia.

Encik Kingsley Warner , Pengurus Negara , Viu Malaysia , berkata , " Siri ini merupakan satu permulaan 2023 yang baik untuk Viu Original di Malaysia , dan ia terus mengukuhkan lagi momentum yang telah dibina selepas kami mengeluarkan lima siri daripada pelbagai genre pada tahun lepas . Dengan bakat - bakat baru yang mantap dan pelakon lama yang berpengalaman bersama - sama menjayakan siri ini , Nenek Bongkok Tiga pastinya menjadi kegemaran para peminat fantasi seram ! "


" Nenek Bongkok Tiga akan menjadi Viu Original Malaysia yang pertama dengan sesi jelajah , melibatkan lawatan sehingga ke Jakarta , Indonesia . Kami percaya siri ini mempunyai potensi di kedua - dua pasaran Malaysia dan Indonesia berikutan jumlah pengikut yang ramai dan populariti para pelakon yang membintangi siri ini di Indonesia , " tambah Warner .

Penggambaran Nenek Bongkok Tiga ini mengambil masa 10 minggu di pelbagai lokasi di sekitar Kuala Lumpur , Selangor , Perak dan Johor . Siri ini mengetengahkan banyak hasil kerja skrin hijau , yang diambil di Iskandar Malaysia Studios di Johor dan beberapa set penggambaran yang dibina sendiri untuk mewujudkan gambaran luar biasa dalam dunia fantasi Nenek Bongkok Tiga .

Siri ini membawakan semula pengarah Yusry Abdul Halim dan penerbit Zurina Ramli , yang sebelum ini menghasilkan siri adaptasi She Was Pretty untuk Viu Malaysia , yang memenangi dua anugerah kebangsaan di Anugerah Akademi Kreatif Asia 2022 .


Nenek Bongkok Tiga mengetengahkan orang baru dan lama dalam bidang lakonan di negara ini , termasuklah Hun Haqeem , Meerqeen , Sara Ali , Syafie Naswip , Syazwan Zulkifly , Ashraf Muslim , Fimie Don , Sara Mack Lubis , Rykarl Iskandar dan ikon lakonan diminati ramai Sherie Merlis dan Datin Sofia Jane. Dua episod untuk kisah seram fantasi seram ini akan ditayangkan di platform Viu pada 9 Februari , diikuti dengan satu episod baru setiap minggu pada setiap hari Khamis .



Penonton Viu yang meminati kisah fantasi seram Malaysia boleh menonton Nenek Bongkok Tiga di aplikasi Viu , yang boleh dimuat turun secara percuma melalui App Store , Google Play , Huawei App Gallery dan TV pintar terpilih , serta laman web www.viu.com .




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Ads Top

About me

Contact Form

?+ numposts +&orderby=published&alt=json-in-script&callbackpublished&alt=json-in-script&callback=labelthumbs' type='text/javascript'>

Home Ads

Instagram

Flickr

Pages

Follow Us

Like us on Facebook

Newsletter

Author

Popular Posts