Menangi Pelayaran Bersama Resorts World Cruises Dalam Peraduan Smile of Love Bersama AEON

0 Comments
Menangi Pelayaran Bersama Resorts World Cruises Dalam Peraduan Smile of Love Bersama AEON



AEON CO. (M) BHD atau AEON, sebuah syarikat terkemuka rangkaian pasar raya di Malaysia, teruja untuk mengumumkan pelancaran terbaharunya kempen, "Smile of Love – Win A Cruise Contest" dengan kerjasama Resorts World Cruises.


Program menarik ini memberi peluang kepada pelanggan untuk memenangi pelayaran 3 Hari /2 Malam di Genting Dream oleh Resorts World Cruises. Peraduan berlangsung dari 10 Februari hingga 7 Mei 2023 di mana 8 pemenang bertuah akan diumumkan setiap bulan.


Pelancaran itu diadakan bersama ahli dari media dan influencer di AEON Alpha di Wangsa Maju. Turut hadir pada majlis itu ialah Ong Hsieh Lien, Penolong Naib Presiden, Komunikasi Korporat dan Pemasaran Resorts World Cruises, Nikki Lee, Ketua Pemasaran Aeon Mall dan Koh Mei Leng, Pengurus Besar - Ketua Sistem Pembayaran AEON Credit servis



Kempen Smile of Love bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pelanggannya atas kesetiaan mereka dan sokongan berterusan dengan membeli-belah di AEON Mall. Ia adalah salah satu daripada banyak cara yang AEON sedang berusaha untuk mencipta kebahagiaan dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk pelanggannya.



Peraduan ini merupakan satu peluang yang baik untuk pelanggan memenangi pengalaman sekali dalam seumur hidup. Dengan hanya membuat pembelian RM38 (Ahli AEON) dan RM58 (Bukan AEON Ahli) dengan jumlah sehingga dua gabungan resit hari yang sama di F&B, Snek & Pawagam pelanggan penyewa akan berpeluang memenangi pelayaran untuk 2 orang di Genting Dream ihsan Resorts World Cruises. Lapan pemenang bertuah akan diumumkan pada 15hb setiap bulan.


Pelayaran bersama Resorts World Cruises menyediakan makanan kapal persiaran mesra halal pertama di dunia sebagai kapal pesiaran ‘Mesra Halal’ yang mengikuti Standard OIC/SMIIC* pengembara atau pelancong Muslim akan mendapat akses kepada makanan dan minuman yang halal, khusus di restoran The Lido, yang turut menyediakan masakan vegetarian juga dilengkapi kemudahan ruang solat, pawagam dan taman tema air

AEON bersyukur kerana mempunyai peluang untuk bekerjasama dengan Resorts World Cruises, sebuah jenama pelayaran gaya hidup mewah dan dinamik dan menawarkan gaya hidup pelayaran peribadi dengan pengalaman antarabangsa.


AEON lebih daripada sekadar peruncitankerana ia sentiasa berusaha untuk memberikan pengalaman baharu kepada pelanggannya yang mengunjungi pusat beli-belahnya. AEON menawarkan pelanggannya tempat, untuk mencipta kenangan indah semasa mereka membeli-belah.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web dan laman sosial mereka di :
Instagram: AEON Retail Malaysia | aeonmallmalaysia



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Ads Top

About me

Contact Form

?+ numposts +&orderby=published&alt=json-in-script&callbackpublished&alt=json-in-script&callback=labelthumbs' type='text/javascript'>

Home Ads

Instagram

Flickr

Pages

Follow Us

Like us on Facebook

Newsletter

Author

Popular Posts