Majlis Perasmian Pembukaan Polperro Steak House Yang Ke-8 Di Gombak

0 Comments
Majlis Perasmian Pembukaan Polperro Steak House Yang Ke-8 Di Gombak


Polperro Group Sdn Bhd bersama kakitangan dalam Program Perasmian Pembukaan Polperro Steak House Yang ke-8 di Gombak yang dirasmikan oleh Yang Berhormat Tuan Muahammad Hilman Bin Idham dari ADUN Gombak Setia. Majlis ini juga dihadiri oleh Ketua Pengarah Polperro Group Sdn Bhd iaitu En El-Aziizie Bin Maskam bersama isteri Puan Nadirah Binti Nasir, media liputan dan penduduk Gombak yang datang menyeriakn majlis.



Polperro Steak House Cawangan Gombak, maka berlangsunglah promosi serendah RM3.00 selama 2 hari pada 13 & 14 Julai 2024 sempena pembukaan cawangan Gombak. Warga setempat berpeluang untuk menikmati 11 menu terbaik Polperro Steak House dengan harga yang sangat berbaloi. 



Dalam usaha memperoleh hati warga penduduk Gombak dan sekitarnya, Polperro Steak House percaya dengan promosi yang luar biasa seperti ini mampu untuk menarik minat warga setempat dan dapat merasai sendiri kelazatan makanan Polperro seterusnya menjadikan Polperro Steak House sebagai satu restoran yang digemari ramai.

“Setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada Yang Berhormat Tuan Muhammad Hilman, ADUN Gombak Setia, barisan pengurusan Polperro Holdings Sdn Bhd, penganjur acara, tetamu-tetamu undangan khas serta warga penduduk setempat dalam menjayakan Majlis Perasmian Pembukaan Cawangan ke-8 Polperro Steak House di Gombak.


Majlis dianjurkan dengan harapan ia berjaya menjadi sebuah pengenalan yang manis bersama warga penduduk setempat selain menjamu makanan istimewa Polperro Steak House kepada anak-anak yatim dan ahli kariah masjid. Semoga kita semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung terus diberkati serta Polperro Steak House dimurahkan rezeki untuk menjadi salah satu restoran terbaik di Gombak”

Antara Promosi Sempena Pembukaan Cawangan Gombak Serendah RM3!

• World Platter RM15.00 (Harga asal RM29.90)
• Carbonara Mushroom Spaghetti RM6.00 (Harga asal RM12.90)
• Meaty Mushroom Fried Rice RM6.00 (Harga asal RM13.90)
• Fish and Chip RM6.00 (Harga asal RM12.90)
• Chicken Chop RM6.00 (Harga asal RM12.90)
• Sir Lamb Fried Rice RM6.00 (Harga asal RM14.90)
• Lamb Chop Premium RM6.00 (Harga asal RM19.90)
• Calamari Tempura RM6.00 (Harga asal RM13.90)
• Mushroom Soup with Garlic Bread RM3.00 (Harga asal RM6.90)
• Nugget Tempura RM3.00 (Harga asal RM6.90)



Untuk maklumat lanjut sila layari laman sosial media Pelporro.


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Ads Top

About me

Contact Form

?+ numposts +&orderby=published&alt=json-in-script&callbackpublished&alt=json-in-script&callback=labelthumbs' type='text/javascript'>

Home Ads

Instagram

Flickr

Pages

Follow Us

Like us on Facebook

Newsletter

Author

Popular Posts